FANDOM

CaptainTsubasa

Captain Tsubasa

Yoichi Takahashi tarafından yaratılan anime ve manga serisidir. Tsubasa Oozora ismindeki bir genç üzerinde duran bu seri, Türkiye'de de "Küçük Golcü" ismiyle yayınlanmıştır.

Manga serileri;

Anime serileri;

  • 1983-1986 Captain Tsubasa
  • 1985-1986 4 Movie

-Captain Tsubasa Europe Daikessen(1985)

-Captain Tsubasa Ayaushi! Zen Nippon Jr.(1985)

-Captain Tsubasa Asu ni Mukatte Hashire!(1986)

-Captain Tsubasa Sekai Daikessen!! Jr. World Cup(1986)

Konu

Captain Tsubasa

Tsubasa Oozora, futbol oynamayı çok seven ve Dünya Kupası'nı Japonya ile kazanmak isteyen bir ilkokul öğrencisidir. Ailesi onun daha çok futbol oynayabilmesi için Nankatsu şehrine taşınır. Tsubasa'nın hikayesi burada başlamış olur. İlk önemli mücadelesi Nankatsu SC ve Shutetsu takımları arasında yapılan maçta yaşanacaktır. Brezilya Milli Takımı orta saha oyuncusu Roberto Hongo'nun koçluğunda maça hazırlanan Nankatsu takımıyla, Wakabayashi'li Shutetsu arasındaki maç berabere sona erer. Bunun üzerine Nankatsu şehri karma bir takım kurup Ulusal Turnuva'ya öyle katılır. Tsubasa ve Misaki bu takımda en iyi anlaşan iki oyuncudur. "Altın İkili" olarak çağırılırlar. Altın İkili'nin büyük katkısı sayesinde Nankatsu bu turnuvayı kazanır. Daha sonra takımın önemli oyuncularından biri olan Genzo Wakabayashi Batı Almanya'ya gider, Taro Misaki ise babasıyla şehir şehir gezmeye devam eder. Nankatsu bu iki oyuncu ve daha birçok oyuncunun ayrılmasına rağmen 3 yıl daha turnuvayı kazanır. Daha sonra 16 yaş altı Milli Takımı'yla mücadeleye başlar. U-16 Dünya Kupası'nda şampiyon olurlar. Tsubasa, Roberto ile beraber profesyonel olmak için Brezilya'ya gider.

Captain Tsubasa World Youth

Captain Tsubasa Road to 2002

Captain Tsubasa Golden-23

Karakterler

Also on FANDOM

Random Wiki